Joom, Satıcıları Küresel Satışlarına Katılmaya Teşvik Ediyor
AJANSSatıcıların ürünlerini dünya çapında satmalarına yardımcı olan küresel bir pazar yeri olan Joom, 2021'de 5. yıldönümünü kutluyor. Joom, dünya çapındaki yeni kitleleri keşfetmek ve herkesi bir sonraki satış kampanyasına katılmaya davet etmek için doğum günü indirimi yapacağını duyurdu. Bir bakışta Joom küresel bir mobil pazar yeri olan Joom, Joom 21 dili destekliyor. Yaklaşık 200 ülkede 10 milyon benzersiz ürün sunan şirketin, işlemlerinin 95'i mobil uygulama aracılığıyla gerçekleştirildiğinden, Joom, satıcıların tamamen yeni bir mobil kitleyi hedeflemesini ve ulaşmasını sağlıyor. Letonya'nın Riga kentinde 2016 yılında kurulan Joom, 2018 yılında Sensor Tower'a göre Avrupa'da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu. Şirket, 5 yıldan kısa bir sürede dünya çapında 400 milyondan fazla indirme gerçekleştirmeyi başardı. Joom işletmesi: Avrupa'da doğdu, dünya çapında büyüdü Bir işletme olarak Joom, karlı alışveriş ve özel ürünler bulmak için en iyi yer olmayı hedefliyor. Müşterilerine sadece cazip fiyatlarla ilgili ve kaliteli ürünler sunmakla kalmıyor, aynı zamanda veri gizliliğini garanti ediyor. Ayrıca, aramadan desteğe ve teslimata kadar deneyimlerini her an eğlenceli, kolay ve kusursuz hale getiriyor. Şu anda Joom'un işlerinin büyük kısmı Avrupa'da (Türkiye dahil) yoğunlaşmış durumda ve gelirinin 48'i bu bölgeden gelmektedir. Dahası, bu rakam sürekli artıyor ve geçen ayın bilgilerine göre yıllık 272 (Çin menşeli olmayan mallar) ve aylık 40 büyüme gösteriyor. Shopping Feed, Lengow ve ChannelAdvisor gibi Avrupa'nın en büyük entegratörleri ile olan ortaklıkları sayesinde, satıcılar hızlı ve sorunsuz bir şekilde Joom’a katılabilirler. Ayrıca, kendi lojistik şirketi olan Joom Logistics dünya çapında en güvenilir ve uygun maliyetli teslimatlardan birini sağlayabilecek kadar geniş ve ayrıntılı bir ağ geliştirdi. Böylece, Joom satıcılarının uluslararası büyümelerini artırmak için gittikçe daha fazla yeni yerde keşfediliyor. Satıcılar için değerler ; kolaylık, şeffaflık ve mümkün olabilecek en iyi lojistik hizmeti Joom, yeni satıcılara standart reklam araçları sağlayarak, promosyonlara ve tematik seçimlere entegre ederek ve dünya çapında bizimle çalışan büyük blogger topluluğuna erişim sunarak tanıtım konusunda yardımcı oluyor. Ve tüm bunları ücretsiz sunuyor. Ayrıca Joom, kendi satıcıların piyasadaki dönüşüm oranı ve trafik eğilimleri hakkındakı fikir edinmek adına her bir ürün performansı ayrıntısıyla ilgili tüm verilerin yanı sıra farklı dilim ve dökümlerde temel ölçüm dinamiklerine erişimlerine sağlayan şeffaf ve kullanımı kolay bir analiz aracı sunuyor. Son olarak, Joom kendi satıcılarını e-ticaretteki en büyük zorluklardan biri olan lojistikten kurtarıyor. Kendi lojistik şirketi olan Joom Logistics, makine öğrenimi ve diğer yapay zeka teknolojileri sayesinde teslimat yönetiminde öncü olarak pazarda kendini kanıtladı. Joom, halihazırda Çin, Kore, Türkiye ve Avrupa'da kendi sıralama ve dağıtım merkezlerine, bir paket konsolidasyon hizmetine sahip ve yaklaşık 200 ülkeye siparişleri teslim edebiliyor. Promosyonlar ve Joom doğum günü kampanyası Joom, Mart 2020'de düzenli bir şekilde indirim kampanyaları yapmaya başladı. O zamandan bu yana 400'den fazla satış yapan şirket, 4 büyük satış etkinliği düzenledi. Kuponlar, anlık bildirimler, seçimler ve promosyonlar gibi temel teknikleri ve çapraz pazarlama desteği sayesinde, düzenli satışlar günlük geliri, platformdaki normal bir günle kıyaslarsak 20'ye varan bir büyüme gerçekleştirdi. Elbette Joom'un promosyonları satıcılar tarafından da olumlu geri dönüş alıyor; yakın tarihte düzenlenen memnuniyet anketine göre, ankete katılanların 86'sı şirketin tanıtım faaliyetlerinden memnun. Ve inanılır gibi değil ama Joom neredeyse beş yaşında! 5. doğum günü promosyonunun satışları bir adım daha ileriye taşıyacağına emin. Sıradan bir günle kıyaslama yaparsak 40'lık iddialı bir gelir artışı elde etmeyi hedefleyen Joom, bu etkinlik için özel olarak tasarlanmış yeni teknik araçları de tanıtacakt. Sadık müşteriler için bir esas kampanya öncesi indirimi ile başlayan Joom, 1 Haziran- 5 Haziran tarihleri arasında bloggerlarından ve sosyal medyada etkili olan yerel gruplardan çok sayıda etkinlik ve sürprizle devam edecek. İlk kez, Joom satıcılara 5-15 oranında ekstra indirim ve satışlara eşlik edecek güzel hediyeler sunacak. Ayrıca, alışveriş deneyimine daha fazla eğlence ve neşe getirmek için "Çarkıfelek" gibi yeni teknikleri de kullanacak. Doğum günü etkinlikleri duyurmak için Joom kendisini medyaya tanıtım amacıyla Almanya, Fransa, İspanya, Rusya, Ukrayna vb. 12 ülkede dahil olmak üzere 10 dilde başlatılacak büyük bir Facebook ve YouTube kampanyası planlamaktadır. Tek kelimeyle, efsanevi olacak. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Satıcıların ürünlerini dünya çapında satmalarına yardımcı olan küresel bir pazar yeri olan Joom, 2021'de 5. yıldönümünü kutluyor. Joom, dünya çapındaki yeni kitleleri keşfetmek ve herkesi bir sonraki satış kampanyasına katılmaya davet etmek için doğum günü indirimi yapacağını duyurdu.
Bir bakışta Joom
küresel bir mobil pazar yeri olan Joom, Joom 21 dili destekliyor. Yaklaşık 200 ülkede 10 milyon benzersiz ürün sunan şirketin, işlemlerinin 95'i mobil uygulama aracılığıyla gerçekleştirildiğinden, Joom, satıcıların tamamen yeni bir mobil kitleyi hedeflemesini ve ulaşmasını sağlıyor.
Letonya'nın Riga kentinde 2016 yılında kurulan Joom, 2018 yılında Sensor Tower'a göre Avrupa'da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu. Şirket, 5 yıldan kısa bir sürede dünya çapında 400 milyondan fazla indirme gerçekleştirmeyi başardı.
Joom işletmesi: Avrupa'da doğdu, dünya çapında büyüdü
Bir işletme olarak Joom, karlı alışveriş ve özel ürünler bulmak için en iyi yer olmayı hedefliyor. Müşterilerine sadece cazip fiyatlarla ilgili ve kaliteli ürünler sunmakla kalmıyor, aynı zamanda veri gizliliğini garanti ediyor. Ayrıca, aramadan desteğe ve teslimata kadar deneyimlerini her an eğlenceli, kolay ve kusursuz hale getiriyor.
Şu anda Joom'un işlerinin büyük kısmı Avrupa'da (Türkiye dahil) yoğunlaşmış durumda ve gelirinin 48'i bu bölgeden gelmektedir. Dahası, bu rakam sürekli artıyor ve geçen ayın bilgilerine göre yıllık 272 (Çin menşeli olmayan mallar) ve aylık 40 büyüme gösteriyor. Shopping Feed, Lengow ve ChannelAdvisor gibi Avrupa'nın en büyük entegratörleri ile olan ortaklıkları sayesinde, satıcılar hızlı ve sorunsuz bir şekilde Joom’a katılabilirler. Ayrıca, kendi lojistik şirketi olan Joom Logistics dünya çapında en güvenilir ve uygun maliyetli teslimatlardan birini sağlayabilecek kadar geniş ve ayrıntılı bir ağ geliştirdi. Böylece, Joom satıcılarının uluslararası büyümelerini artırmak için gittikçe daha fazla yeni yerde keşfediliyor.
Satıcılar için değerler ; kolaylık, şeffaflık ve mümkün olabilecek en iyi lojistik hizmeti
Joom, yeni satıcılara standart reklam araçları sağlayarak, promosyonlara ve tematik seçimlere entegre ederek ve dünya çapında bizimle çalışan büyük blogger topluluğuna erişim sunarak tanıtım konusunda yardımcı oluyor. Ve tüm bunları ücretsiz sunuyor.
Ayrıca Joom, kendi satıcıların piyasadaki dönüşüm oranı ve trafik eğilimleri hakkındakı fikir edinmek adına her bir ürün performansı ayrıntısıyla ilgili tüm verilerin yanı sıra farklı dilim ve dökümlerde temel ölçüm dinamiklerine erişimlerine sağlayan şeffaf ve kullanımı kolay bir analiz aracı sunuyor.
Son olarak, Joom kendi satıcılarını e-ticaretteki en büyük zorluklardan biri olan lojistikten kurtarıyor. Kendi lojistik şirketi olan Joom Logistics, makine öğrenimi ve diğer yapay zeka teknolojileri sayesinde teslimat yönetiminde öncü olarak pazarda kendini kanıtladı. Joom, halihazırda Çin, Kore, Türkiye ve Avrupa'da kendi sıralama ve dağıtım merkezlerine, bir paket konsolidasyon hizmetine sahip ve yaklaşık 200 ülkeye siparişleri teslim edebiliyor.
Promosyonlar ve Joom doğum günü kampanyası
Joom, Mart 2020'de düzenli bir şekilde indirim kampanyaları yapmaya başladı. O zamandan bu yana 400'den fazla satış yapan şirket, 4 büyük satış etkinliği düzenledi. Kuponlar, anlık bildirimler, seçimler ve promosyonlar gibi temel teknikleri ve çapraz pazarlama desteği sayesinde, düzenli satışlar günlük geliri, platformdaki normal bir günle kıyaslarsak 20'ye varan bir büyüme gerçekleştirdi. Elbette Joom'un promosyonları satıcılar tarafından da olumlu geri dönüş alıyor; yakın tarihte düzenlenen memnuniyet anketine göre, ankete katılanların 86'sı şirketin tanıtım faaliyetlerinden memnun.
Ve inanılır gibi değil ama Joom neredeyse beş yaşında! 5. doğum günü promosyonunun satışları bir adım daha ileriye taşıyacağına emin. Sıradan bir günle kıyaslama yaparsak 40'lık iddialı bir gelir artışı elde etmeyi hedefleyen Joom, bu etkinlik için özel olarak tasarlanmış yeni teknik araçları de tanıtacakt. Sadık müşteriler için bir esas kampanya öncesi indirimi ile başlayan Joom, 1 Haziran- 5 Haziran tarihleri arasında bloggerlarından ve sosyal medyada etkili olan yerel gruplardan çok sayıda etkinlik ve sürprizle devam edecek. İlk kez, Joom satıcılara 5-15 oranında ekstra indirim ve satışlara eşlik edecek güzel hediyeler sunacak. Ayrıca, alışveriş deneyimine daha fazla eğlence ve neşe getirmek için "Çarkıfelek" gibi yeni teknikleri de kullanacak.
Doğum günü etkinlikleri duyurmak için Joom kendisini medyaya tanıtım amacıyla Almanya, Fransa, İspanya, Rusya, Ukrayna vb. 12 ülkede dahil olmak üzere 10 dilde başlatılacak büyük bir Facebook ve YouTube kampanyası planlamaktadır. Tek kelimeyle, efsanevi olacak.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir