İSİB, 2022 Mostra Covegno Expocomfort Hazırlıklarına Başladı
GÜNDEMİklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği (İSİB) 8-16 Nisan 2021 tarihleri arasında MCE Live-Dijital ismi ile online olarak gerçekleştirilen fuarda ülkemizi temsil etti. İSİB yetkilileri online fuarda, Türk ürünleri talep eden firmalara Türk pazarı ve üreticiler hakkında bilgiler verirken gelecek yıl yapılacak ve Türkiye’nin partner ülke olarak katılacağı Mostra Covegno Expocomfort (MCE) fuarının hazırlıklarına başladığını açıkladı.
İklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği (İSİB) 8-16 Nisan 2021 tarihleri arasında MCE Live-Dijital ismi ile online olarak gerçekleştirilen fuarda ülkemizi temsil etti. İSİB yetkilileri online fuarda, Türk ürünleri talep eden firmalara Türk pazarı ve üreticiler hakkında bilgiler verirken gelecek yıl yapılacak ve Türkiye’nin partner ülke olarak katılacağı Mostra Covegno Expocomfort (MCE) fuarının hazırlıklarına başladığını açıkladı.
Fuarın Türk İklimlendirme Sektörü için çok önemli bir yapı taşı olduğunu belirten İSİB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Şanal, 2022 yılında yapılacak fuarda Türkiye’nin partner ülke olacağını ifade ederek konuyla ilgili şunları söyledi: “Mostra Convegno Expocomfort fuarı, İklimlendirme sektöründe dünyanın en önemli fuarından biri. Pandemi öncesi yapılan son fuarda toplam 325 bin metre kare alanda 2.388 katılımcı firma ürünlerini sergiledi. 1.234 yabancı firma katılım sağladı. 120 bini İtalyan, 42 bini yabancı olmak üzere toplam 164 bin kişi ziyaret etti. Türkiye ise 114 firma ile en çok yabancı katılım sağlayan ülke oldu. 2022 yılında yapılacak fiziki fuarda partner ülke olmamızın Türkiye’den fuar katılımına olumlu bir etki yapmasını bekliyoruz. Gerek İtalyan muhataplarımız gerekse İtalyan Ticaret Odası Derneği ile şu anda uyumlu ve güçlü iş birliği içerisinde çalışmalarımıza devam ediyoruz.”
Partner ülke konsepti ile bu fuarda Türk firmalarına katılım taleplerinde öncelik tanınacağının altını çizen Şanal, daha iyi yerlerde ve daha çok noktada Türk firmaları olarak fuarda yer alacaklarını vurguladı. Fuar süresince Türkiye’ye yönelik özel tanıtımlar gerçekleştirileceğini, partner ülke Türkiye vurgusunun fuar boyunca güçlü bir şekilde işleneceğini belirtti.
İlginizi Çekebilir