© Sektorel 2021

IFS’in Saha Servis Yönetimi, Gartner Magic Quadrant Raporunda 6. Kez Üst Üste Lider Seçildi

IFS, zirvedeki yerini korumaya devam ederken “Vizyon Bütünlüğü” ekseninde de en üst seviyeye yerleşmeyi başardı. Global Kurumsal İş Uygulamaları şirketi IFS, Saha Servis Yönetimi (FSM) odaklı IFS Field Service Management™ (Saha Servis Yönetimi) çözüm paketiyle Gartner Magic Quadrant 2021 raporunda üst üste 6. kez pazar lideri seçildi. IFS bu başarısını, saha servis yönetimindeki derinlemesine uzmanlığına ve bu alanda sunduğu çözümlerin müşteri odaklı olmasına bağlıyor. IFS’nin vizyonu, kusursuz çözümler ürettiği hizmet alanları ile iş ortağı olduğu şirketlerin marka sadakatlerini, gelirlerini ve müşteri tarafındaki aidiyetlerini artırmalarına yardımcı olmak. 2020'de tüm dünya pandeminin yarattığı küresel koşullar ve ekonomideki kırılganlıklar nedeniyle dalgalı bir süreçten geçerken IFS, esnek ve kullanımı kolay servis yönetimi çözümleri sunma taahhüdüne sıkı sıkıya bağlı kaldı ve servis yönetimi departmanında yeni lisans satışlarını 105 oranında artırdı. Bu süreçte mevcut ürünleri ile ilgili geliştirmelere devam eden şirket, altyapı sektöründe hizmet veren müşterileri için önde gelen mobil işgücü yönetimi ve gelişmiş ağ dağıtım çözümleri sağlayıcısı olan Clevest Solutions Inc.'i satın alarak büyümeye devam etti. IFS, 2020 yılı içinde saha teknisyenleri ile uzaktaki bir uzmanı karma gerçeklik (MR)aracılığı ile bir araya getiren ve sorunların çözülmesini sağlayan IFS Remote Assistance™(Uzaktan Yardım) ürününü piyasaya sürdü. Pazarda büyük ilgi gören IFS Uzaktan Yardım, Panasonic ve Alfa Laval gibi kendi sektörünün önde gelen şirketleri tarafından tercih edilerek, kullanılmaya başlandı. Bu teknoloji, iki gerçek zamanlı video akışını birleştirerek uzaktaki bir uzmanı, farklı bir konumda destek ihtiyacı olan servis elemanı ile birleştirerek her duruma uygun çözüm üretilmesini sağlıyor. Eylül2020'de piyasaya sürülen, yeni ve gelişmiş özellikleri ile dikkat çeken bir diğer IFS çözümü IFS Customer Engagement™(Müşteri Deneyimi), müşteri hizmetleri deneyimini zenginleştirmek için yapay zekâ ve otomasyondan yararlanıyor. IFS’nin Müşteri Deneyimi çözümü ile çok kanallı iletişim merkezini CRM ile birleştirerek destek ekiplerinin tek merkezde, özelleştirilebilir bir arayüz ile zorlu taleplere bile hızlı hizmet sunmasını sağlamak mümkün. İlk temastan itibaren çözüm sunan IFS Müşteri Deneyimi, kullanıcılarına müşteri siparişleri takip edebilme, sorunları çözebilme ve servis randevularını planlama gibi geniş hizmet anlarına vakit ayırma imkânı tanıyor. Ayrıca IFS,2020 yılında müşteri portföyüne dahil olan Danimarka'nın ünlü bira markası Carlsberg, global su arıtma çözümleri devi Brita, yenilikçi çözümlerle çiftçilerin hayatlarını kolaylaştıran Lely, SoCalGas ve Fortis BC'nin yanı sıra IFS FSM topluluğuna katılan diğer birçok yeni şirkete sunduğu bütünsel ve küresel olarak kanıtlanmış hizmetleri ile yıl boyunca başarılı bir performans sergiledi. IFS Servis Yönetimi Başkanı Marne Martin, “Gartner Magic Quadrant for Field Service Management'ta bir kez daha lider olmak müşteri öncelikli yaklaşımımızın gücünü gösteriyor. Bizi hizmet yönetimi gibi sektör trendlerine ve müşterilerimizin servis gelirlerini artırmak için ihtiyaç duydukları şeylere yakın tutan alan uzmanlığımızın bir kanıtıdır. 2020 boyunca işimize odaklanmaya devam ettik, müşterilerimiz için değer yaratma ve mükemmel bir deneyim sunma sözümüzü tuttuk. IFS müşterileri, müşteri sadakatini artırmaya her zamankinden daha fazla odaklanmış durumda. Hizmet sunduğumuz sektörlerdeki şirketlerin karlılıklarını olumlu yönde etkileyecek en önemli unsur rakiplerden farklılaşmaktır ve servis bu misyonun merkezinde yer alır. IFS, son birkaç yıldır servis yönetimine yatırım yapma öngörüsü ile hareket ediyor. Axios Systems ve Customerville satın almalarımız aslında bu konudaki vizyonumuzun bir parçası. IFS, tüm müşterilerinin harika servis anları sunmasını sağlamaya ve bu alanda inovasyonu sürdürmeye kendini adamış bir şirkettir.”     Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

IFS, zirvedeki yerini korumaya devam ederken “Vizyon Bütünlüğü” ekseninde de en üst seviyeye yerleşmeyi başardı.

Global Kurumsal İş Uygulamaları şirketi IFS, Saha Servis Yönetimi (FSM) odaklı IFS Field Service Management™ (Saha Servis Yönetimi) çözüm paketiyle Gartner Magic Quadrant 2021 raporunda üst üste 6. kez pazar lideri seçildi. IFS bu başarısını, saha servis yönetimindeki derinlemesine uzmanlığına ve bu alanda sunduğu çözümlerin müşteri odaklı olmasına bağlıyor. IFS’nin vizyonu, kusursuz çözümler ürettiği hizmet alanları ile iş ortağı olduğu şirketlerin marka sadakatlerini, gelirlerini ve müşteri tarafındaki aidiyetlerini artırmalarına yardımcı olmak.

2020'de tüm dünya pandeminin yarattığı küresel koşullar ve ekonomideki kırılganlıklar nedeniyle dalgalı bir süreçten geçerken IFS, esnek ve kullanımı kolay servis yönetimi çözümleri sunma taahhüdüne sıkı sıkıya bağlı kaldı ve servis yönetimi departmanında yeni lisans satışlarını 105 oranında artırdı. Bu süreçte mevcut ürünleri ile ilgili geliştirmelere devam eden şirket, altyapı sektöründe hizmet veren müşterileri için önde gelen mobil işgücü yönetimi ve gelişmiş ağ dağıtım çözümleri sağlayıcısı olan Clevest Solutions Inc.'i satın alarak büyümeye devam etti.

IFS, 2020 yılı içinde saha teknisyenleri ile uzaktaki bir uzmanı karma gerçeklik (MR)aracılığı ile bir araya getiren ve sorunların çözülmesini sağlayan IFS Remote Assistance™(Uzaktan Yardım) ürününü piyasaya sürdü. Pazarda büyük ilgi gören IFS Uzaktan Yardım, Panasonic ve Alfa Laval gibi kendi sektörünün önde gelen şirketleri tarafından tercih edilerek, kullanılmaya başlandı. Bu teknoloji, iki gerçek zamanlı video akışını birleştirerek uzaktaki bir uzmanı, farklı bir konumda destek ihtiyacı olan servis elemanı ile birleştirerek her duruma uygun çözüm üretilmesini sağlıyor.

Eylül2020'de piyasaya sürülen, yeni ve gelişmiş özellikleri ile dikkat çeken bir diğer IFS çözümü IFS Customer Engagement™(Müşteri Deneyimi), müşteri hizmetleri deneyimini zenginleştirmek için yapay zekâ ve otomasyondan yararlanıyor. IFS’nin Müşteri Deneyimi çözümü ile çok kanallı iletişim merkezini CRM ile birleştirerek destek ekiplerinin tek merkezde, özelleştirilebilir bir arayüz ile zorlu taleplere bile hızlı hizmet sunmasını sağlamak mümkün. İlk temastan itibaren çözüm sunan IFS Müşteri Deneyimi, kullanıcılarına müşteri siparişleri takip edebilme, sorunları çözebilme ve servis randevularını planlama gibi geniş hizmet anlarına vakit ayırma imkânı tanıyor.

Ayrıca IFS,2020 yılında müşteri portföyüne dahil olan Danimarka'nın ünlü bira markası Carlsberg, global su arıtma çözümleri devi Brita, yenilikçi çözümlerle çiftçilerin hayatlarını kolaylaştıran Lely, SoCalGas ve Fortis BC'nin yanı sıra IFS FSM topluluğuna katılan diğer birçok yeni şirkete sunduğu bütünsel ve küresel olarak kanıtlanmış hizmetleri ile yıl boyunca başarılı bir performans sergiledi.

IFS Servis Yönetimi Başkanı Marne Martin, “Gartner Magic Quadrant for Field Service Management'ta bir kez daha lider olmak müşteri öncelikli yaklaşımımızın gücünü gösteriyor. Bizi hizmet yönetimi gibi sektör trendlerine ve müşterilerimizin servis gelirlerini artırmak için ihtiyaç duydukları şeylere yakın tutan alan uzmanlığımızın bir kanıtıdır. 2020 boyunca işimize odaklanmaya devam ettik, müşterilerimiz için değer yaratma ve mükemmel bir deneyim sunma sözümüzü tuttuk. IFS müşterileri, müşteri sadakatini artırmaya her zamankinden daha fazla odaklanmış durumda. Hizmet sunduğumuz sektörlerdeki şirketlerin karlılıklarını olumlu yönde etkileyecek en önemli unsur rakiplerden farklılaşmaktır ve servis bu misyonun merkezinde yer alır. IFS, son birkaç yıldır servis yönetimine yatırım yapma öngörüsü ile hareket ediyor. Axios Systems ve Customerville satın almalarımız aslında bu konudaki vizyonumuzun bir parçası. IFS, tüm müşterilerinin harika servis anları sunmasını sağlamaya ve bu alanda inovasyonu sürdürmeye kendini adamış bir şirkettir.”

 

 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER