© Sektorel 2021

IBM, Orta Doğu ve Afrika’da yatırımlarını Müşteri Mühendisliği lansmanıyla güçlendiriyor

IBM (NYSE: IBM) bugün, müşteriler ve çözüm ortakları için Orta Doğu ve Afrika'da (MEA) Müşteri Mühendisliği ekibini tanıttı. Suudi Arabistan, Güney Afrika, Türkiye ve BAE’de bulunan IBM Client Engineering (Müşteri Mühendisliği) birlikte gelştirme, teknik itibar ve hız odaklı geliştirilmiş bir müşteri deneyimi sağlayarak; MEA bölgesinde inovasyonu güçlendirecek.

 

Müşteri Mühendisliği ekipleri; 6-8 hafta içinde müşterilerine yönelik IBM teknolojisi ve Danışmanlık çözümleri oluşturmak için çevik bir iş birliği süreci içinde çalışıyor. Sözkonusu ekipler tasarımcılardan, çözüm mimarlarından, veri bilimcilerinden, bulut mühendislerinden, güvenlik uzmanlarından, iş dönüşüm danışmanlarından ve diğer uzmanlardan oluşuyor. Ekipler ayrıca kamu, finans hizmetleri, telekomünikasyon, seyahat ve ulaşım gibi daha pek çok sektörde karşılaşılan zorlukları ve kullanım senaryolarını ele alan çözümler sağlamak için; bulut, veri, otomasyon ve güvenlik gibi teknolojileri kullanıyor.

 

Müşteri Mühendisliği bölge genelinde en yüksek düzeyde regüle edilmiş sektörlerdeki bazı müşteriler de dahil, en kritik iş zorluklarını çözme noktasında sektörlerde müşterilere danışmanlık yapmak için çalışmalar düzenleyecek. Çalışmalar kapsamında Global Endüstriyel Çözüm Merkezlerinden ve onların çözümlerinden yararlanacak.

 

IBM Orta Doğu ve Afrika Genel Müdürü Saad Toma, konuyla ilgili şunları söyledi: “Yenilikleri teknolojiyle yapmanın her zamankinden daha önemli hale gelmesiyle Orta Doğu ve Afrika (MEA) bölgesindeki kuruluşlar, aksaklığa rağmen hızla değişen müşteri gereksinimlerini karşılamak üzere dijital dönüşümü mümkün hale getirecek yeni yaklaşımlar arayışında. Müşteri Mühendisliği'nin birlikte yaratma ve yürütmeye odaklanması sayesinde bu ekipler, MEA bölgesindeki kuruluşların modernizasyon ve dönüşümün önündeki engelleri aşmasını sağlayacak ve hızlı ilerleyen bir inovasyon sürecinin önünü açarak müşterilerin uzun soluklu, anlamlı sonuçlar elde etmesine yardımcı olacak.”

 

COVID-19, dünyanın her yerinde kuruluşların faaliyet gösterdiği tüm ortamı değiştirdi. Müşteriler ve çalışanlar neredeyse evlere hapsoldu; tedarik zincirleri ve diğer sektörlerde de aksaklıklar yaşandı. Kuruluşların mevcut iş modellerini yeniden keşfetmesi, yapay zeka, hibrit bulut gibi teknolojileri ve dijitalleşmeyi hızlandırması önemli bir faktör oldu. Ayrıca bu ortamda ayakta durmak ve daha güçlü şekilde toparlanmak için güvenliğe öncelik vermeleri de önemini artırdı.

 

Müşteri Mühendisliği ekipleri, dönüşümü başlatmak, inovasyonu teşvik etmek ve dijital bir gelecek için işi yeniden şekillendirmek için çalışmalar yapmaya başladılar. Ekipler çözümleri uyarlarken ve yinelerken hızlı hareket edecek, müşterilere yönelik sonuçlara ortak karar vermeye odaklanacaklar. Müşterilerle yapılan taahhütler, kendi özel yolculuklarına göre çeşitlendirilecek ve ekipler, müşteri sonuçları için tasarım odaklı düşünme metodolojisinden yararlanılacak. Bu taahhütlerden bazıları Minimum Uygulanabilir Ürün(MVP) oluşturulması yönünde çalışacaklar. Taahhütlerin bir kısmı da belirli bir teknolojinin uygulanabilir bir çözüm olup olmadığını test etmek için tasarlanmış, bir ürün veya hizmetin özelliklerini veya Teknoloji Kanıtı'nı (PoT) entegre eden bir prototipin oluşmasına öncülük edecek. 

 

Ekipler, açık hibrit bulut, veri yöneltme yapısı, müşteri hizmetleri, iş otomasyonu, gözlenebilirlik ve güvenlik için hızlandırıcılarla MVP'leri de daha hızlı devreye alacak, kapsayacak ve teslim edecekler. Bu ekipler ayrıca otomasyon, veri, yapay zeka ve güvenlik alanında müşteri hikayeleri oluşturacak. IBM’le birlikte oluşturma yaklaşımını benimseyerek, sektörlerdeki kuruluşlar BT çözümlerinin hızlı bir şekilde inovasyonlarına olanak sağlayacak şekilde etkinleştirilecek:

 

IBM MEA Müşteri Mühenisliği Yöneticisi Mohamed Behiry gelişmeleri şu şekilde yorumladı: "Müşterilerimiz taleplerin, beklentilerin, karmaşıklığın ve kısıtlamaların arttığı COVID sürecinin getirdiği aksaklıktan dolayı ciddi şekilde zorlanıyor. Bu süreçten gerçek anlamda daha güçlü ve dirençli çıkabilmek için kuruluşların uçtan uca dönüşüme yatırım yapması gerekiyor. Kuruluşların pazara uygun olanı hızla test etmesine ve gerçek zamanlı verileri kullanarak çözümleri genişletmesine yardımcı olan çevik yöntemlerle birlikte yapay zeka ve hibrit bulutta en yeni açık teknolojilerden yararlanan farklı bir yaklaşımın zamanı geldi. IBM Müşteri Mühendisliği de MEA bölgesinde tam da bunu hedefliyor"


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER