Hepsiemlak’ın Taşınma Hikayesi Ekranlara Geldi
AJANSYakın zaman önce kurumsal kimliğini yenileyerek yüz binlerce ilanı yeni adresine taşıyan hepsiemlak’ın reklam filmlerinde taşınma hikayesi sembolik olarak anlatılıyor. Yepyeni adı, kurumsal kimliği ve yüz binlerce ilanıyla tüketiciyle buluşan hepsiemlak’ın İlker Ayrık’ın reklam yüzü olduğu filmleri ekranlarda yerini almaya devam ediyor. Markanın yeni kimliğini duyurduğu açılış filminde İlker Ayrık rol alarak, markanın yeni ismi olan ‘hepsi’nin altını çizmiş ve Hürriyet Emlak’ın hepsiemlak’a dönüşüm hikayesini sembolik bir dille anlatmıştı. Fazlasıyla ilgi gören ilk filmin ardından marka seriye yine İlker Ayrık’ın başrolde olduğu üç yeni filmle devam etti. Serinin devam filmlerinde hayalindeki evi, arsayı veya dükkanı arayan insanların, kafalarında taşıdıkları yüklere bir çözüm sunarak konuya dahil olan İlker Ayrık, kullanıcıların aradıklarını hepsiemlak’ta bulabileceklerini mizahi bir dille anlatıyor ve “emlak işini kafada bitirmek için doğru adres, hepsiemlak” mesajını veriyor. REKLAM KÜNYESİ: Reklam: Hepsiemlak Kafada Dükkan Reklamveren: Hepsiemlak Reklam Ajansı: Rabarba Reklamveren Yetkilisi: Arda Behen, Zeynep Tandoğan Yönetici Kreatif Direktör: Pemra Ataç Açıktan Kreatif Grup Liderleri: Ebru Karaman, Yıldırım Çakmakçıoğlu, Kreatif Ekip: Berk Başaran, Selin Sürğit, Merve Özdemir Strateji: Oğuz Savaşan Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, Burtay Baştufan, Dilşah Koşkan Prodüksiyon: Gökhan Akbay, İpek Arabacıoğlu, Koral Ant Medya Planlama/Satınalma:GroupM Yapımevi: Organic Yönetmen: Onur Erdem Yapımcı: Cengizhan Fidan, Övgü Akgürgen, Teğin Polat, Buse Hamamcıoğlu Mecra: TV, dijital Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Yakın zaman önce kurumsal kimliğini yenileyerek yüz binlerce ilanı yeni adresine taşıyan hepsiemlak’ın reklam filmlerinde taşınma hikayesi sembolik olarak anlatılıyor.
Yepyeni adı, kurumsal kimliği ve yüz binlerce ilanıyla tüketiciyle buluşan hepsiemlak’ın İlker Ayrık’ın reklam yüzü olduğu filmleri ekranlarda yerini almaya devam ediyor. Markanın yeni kimliğini duyurduğu açılış filminde İlker Ayrık rol alarak, markanın yeni ismi olan ‘hepsi’nin altını çizmiş ve Hürriyet Emlak’ın hepsiemlak’a dönüşüm hikayesini sembolik bir dille anlatmıştı. Fazlasıyla ilgi gören ilk filmin ardından marka seriye yine İlker Ayrık’ın başrolde olduğu üç yeni filmle devam etti.
Serinin devam filmlerinde hayalindeki evi, arsayı veya dükkanı arayan insanların, kafalarında taşıdıkları yüklere bir çözüm sunarak konuya dahil olan İlker Ayrık, kullanıcıların aradıklarını hepsiemlak’ta bulabileceklerini mizahi bir dille anlatıyor ve “emlak işini kafada bitirmek için doğru adres, hepsiemlak” mesajını veriyor.
REKLAM KÜNYESİ:
Reklam: Hepsiemlak Kafada Dükkan
Reklamveren: Hepsiemlak
Reklam Ajansı: Rabarba
Reklamveren Yetkilisi: Arda Behen, Zeynep Tandoğan
Yönetici Kreatif Direktör: Pemra Ataç Açıktan
Kreatif Grup Liderleri: Ebru Karaman, Yıldırım Çakmakçıoğlu,
Kreatif Ekip: Berk Başaran, Selin Sürğit, Merve Özdemir
Strateji: Oğuz Savaşan
Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, Burtay Baştufan, Dilşah Koşkan
Prodüksiyon: Gökhan Akbay, İpek Arabacıoğlu, Koral Ant
Medya Planlama/Satınalma:GroupM
Yapımevi: Organic
Yönetmen: Onur Erdem
Yapımcı: Cengizhan Fidan, Övgü Akgürgen, Teğin Polat, Buse Hamamcıoğlu
Mecra: TV, dijital
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir