© Sektorel 2021

HEDEF 1 MİLYON ADET EMAYE MUTFAK ÜRÜN SATIŞI

İhracatta rekor kıran züccaciye sektöründe pastada önemli bir payı olan emaye mutfak ürünleri, günümüze uyarlanan farklı tasarımlarıyla mutfaklara geri dönüş yapıyor. Son zamanlarda kullanımı daha çok yaygınlaşan emaye mutfak ürünlerine dev bir yatırım gerçekleştiren Bambum, Taşev markası ile cirosunun yüzde 20’sini emaye ürünlerden sağlamayı hedefliyor.

 

Yılda 1 milyon adet emaye ürün satışı gerçekleştirmeyi hedefleyen Taşev, tencere, saklama kapları, çaydanlık takımları gibi 50’den fazla mutfak ürünlerini piyasaya sunuyor. Aynı zamanda sektördeki birçok rakibine emaye ürün tedariğinde bulunan Taşev, bambu sektöründeki başarısını emaye sektöründe de göstermeyi hedefliyor.

Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük bambu üreticisi Bambum, Taşev markası ile doğal ve sağlıklı olan ürünlere yatırımlarına devam ediyor.

Geleneksel mutfak ürünlerini modernize ederek mutfaklara yeniden girmesini sağladıklarının altını çizen Bambum Genel Müdürü Selman Yar, “Bambudan porselene çelikten döküme kadar birçok çeşitte ürünlerimiz mevcut. Son olarak emaye ürünlerini de satışa sunacağımız büyük bir yatırım gerçekleştirdik. Ciromuzun yüzde 20’sini emaye ürünlerden gerçekleştiriyoruz. Ayda 70 bin adete yakın emaye ürün satıyoruz, yıl sonuna kadar bu sayıyı artırarak yılda 1 milyon adet emaye ürün satışı gerçekleştireceğiz. Amacımız her zaman doğal ve sağlıklı olanı ulaşılabilir hale getirmek. Şuanda emaye fabrikamızda 85 kişiye istihdam sağlıyoruz. 2021 yıl sonuna kadar üretimi artırarak hedefimiz istihdam sayımızı 2 katına çıkarmak olacak” dedi.

Sağlıklı olan mutfak gereçlerine olan talebin arttığını belirten Yar, “Özellikle emaye ürünlerimize ciddi talep var. Önceliğimiz bu talebi karşılamak. Şuanda çaydanlık takımı, saklama kabları ve tencere üretimi yapıyoruz. Emaye ürünlerde çeşitliliği artırarak doğalı ve sağlıklı olanı mutfaklarda bulundurmayı hedefliyoruz” dedi

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER