ECE Türkiye AVM’leri Yeni Markalarla Güçleniyor
AJANSAlışveriş merkezlerinin geliştirilmesi, konsept planlaması, kiralaması ve uzun dönemli yönetimi alanlarında tek elden hizmet veren ECE Türkiye, Covid-19 salgınının Türkiye’de etkisini göstermeye başladığı 2020 yılının Mart ayından itibaren geçen sürede yönetim portföyünde bulunan 10 alışveriş merkezinde 170 mağazanın yeniden kiralamasını gerçekleştirdi. Salgın döneminde mevcut portföyünün gücünü korumayı ve değerini yükseltmeyi hedefleyen firma, bu amaçla hayata geçirdiği yenileme projelerinin yanı sıra her bir alışveriş merkezinin hedef kitlesine hitap eden yeni markaları da bünyesine katmak üzere çalışmalarına durmaksızın devam etti. Yeniden kiralaması yapılan 170 mağazanın 25’i yeme-içme sektöründe faaliyet gösteriyor. Aralarında Lacoste, Nautica, Hemington, Paul&Shark, Guess, Bluemint ve Media Markt gibi yabancı markaların yanı sıra Beymen, Altınyıldız, LC Waikiki, DeFacto ve Penti gibi sevilen Türk markalarının da yer aldığı markalarla alışveriş merkezlerinin çekim gücü artırıldı. Bunların yanı sıra Pull&Bear, Zara, Stradivarius gibi markaların da başarılı performansları sebebi ile satış alanları büyütüldü. Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan, 1 Temmuz 2021 itibari ile geçerli olmak üzere ECE Türkiye Kiralama Direktörü olarak atanan Burak Dalgın, “Salgın süreci perakende sektörü ve alışveriş merkezlerini çok ciddi şekilde etkiledi. Hem markalar hem de bizim için çok zor bir dönem olmasına rağmen, aldığımız önlemler sayesinde kiracı kaybı yaşamadık. Alışveriş merkezlerimiz yüzde 95 doluluk oranı ile faaliyet göstermeye devam ediyor. Salgın döneminde 35 bin metrekarenin üzerinde bir alanın yeniden kiralaması yapıldı. Bu rakam, orta ölçekli bir alışveriş merkezinin kiralanması anlamını taşıyor. Yapılan kiralamalarla hedefimiz portföyümüzün gücünü korumak ve misafirlerimize en iyi hizmeti vermek.” dedi. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
Alışveriş merkezlerinin geliştirilmesi, konsept planlaması, kiralaması ve uzun dönemli yönetimi alanlarında tek elden hizmet veren ECE Türkiye, Covid-19 salgınının Türkiye’de etkisini göstermeye başladığı 2020 yılının Mart ayından itibaren geçen sürede yönetim portföyünde bulunan 10 alışveriş merkezinde 170 mağazanın yeniden kiralamasını gerçekleştirdi. Salgın döneminde mevcut portföyünün gücünü korumayı ve değerini yükseltmeyi hedefleyen firma, bu amaçla hayata geçirdiği yenileme projelerinin yanı sıra her bir alışveriş merkezinin hedef kitlesine hitap eden yeni markaları da bünyesine katmak üzere çalışmalarına durmaksızın devam etti.
Yeniden kiralaması yapılan 170 mağazanın 25’i yeme-içme sektöründe faaliyet gösteriyor. Aralarında Lacoste, Nautica, Hemington, Paul&Shark, Guess, Bluemint ve Media Markt gibi yabancı markaların yanı sıra Beymen, Altınyıldız, LC Waikiki, DeFacto ve Penti gibi sevilen Türk markalarının da yer aldığı markalarla alışveriş merkezlerinin çekim gücü artırıldı. Bunların yanı sıra Pull&Bear, Zara, Stradivarius gibi markaların da başarılı performansları sebebi ile satış alanları büyütüldü.
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan, 1 Temmuz 2021 itibari ile geçerli olmak üzere ECE Türkiye Kiralama Direktörü olarak atanan Burak Dalgın, “Salgın süreci perakende sektörü ve alışveriş merkezlerini çok ciddi şekilde etkiledi. Hem markalar hem de bizim için çok zor bir dönem olmasına rağmen, aldığımız önlemler sayesinde kiracı kaybı yaşamadık. Alışveriş merkezlerimiz yüzde 95 doluluk oranı ile faaliyet göstermeye devam ediyor. Salgın döneminde 35 bin metrekarenin üzerinde bir alanın yeniden kiralaması yapıldı. Bu rakam, orta ölçekli bir alışveriş merkezinin kiralanması anlamını taşıyor. Yapılan kiralamalarla hedefimiz portföyümüzün gücünü korumak ve misafirlerimize en iyi hizmeti vermek.” dedi.
Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı
İlginizi Çekebilir