© Sektorel 2021

Domino’s ecording iş birliğiyle 15 bin tohum topu atışı yapacak

Mahallenin Pizzacısı Domino’s, doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi.   Mahallenin Pizzacısı Domino’s, doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi. Nasıl mı? Kadın istihdamını destekleyen bu projede, el emeği tohum topları, ecording tarafından geliştirilen ecoDrone’larla ekim ayında toprakla bir araya gelecek. Marka, bir taraftan tohum toplarıyla Türkiye’nin yeşermesinin heyecanını yaşarken, diğer taraftan tohum üretiminin küresel iklim krizinden ekonomik ve sosyolojik açıdan doğrudan etkilenen, kırsal alanlarda yaşayan kadınlar tarafından üretilmesinin mutluluğunu yaşıyor.     Doğa dostu Domino’s, iklim değişikliğini ve gittikçe daha da hissedilen etkilerini durdurmak için küresel iklim krizine karşı, sürdürülebilir ve inovatif çevre teknolojileri geliştiren sosyal girişim ecording ile iş birliği yaptı.    Domino’s doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi. Nasıl mı? Kadın istihdamını destekleyen bu projede, el emeği tohum topları, ecording tarafından geliştirilen ecoDrone’larla ekim ayında toprağa atılacak.   1.2 trilyon ağaca ihtiyaç var Dünyanın en büyük sorunlardan biri olan iklim değişikliğiyle mücadelede en etkili yöntemlerden biri de ağaçlandırma. Bu global problemi durdurabilmek için dünyanın 1.2 trilyon ağaca ihtiyacı var. Ancak geleneksel yöntemlerle ne yazık ki bu sayıya ulaşmak neredeyse imkansız, bu nedenle ecoDrone'larla ihtiyaç duyulan sayıya ulaşmak hedefleniyor. Ağaçlandırılması gereken ulaşılması zor alanlara, havadan tohum topu atışları gerçekleştiriliyor. Domino’s, tohum toplarını, insan elinin ulaşamadığı zor alanlardaki toprakla bir araya getirecek.    Proje kadın istihdamını destekliyor Marka, bir taraftan tohum toplarıyla Türkiye’nin yeşermesinin heyecanını yaşarken, diğer taraftan tohum üretiminin küresel iklim krizinden ekonomik ve sosyolojik açıdan doğrudan etkilenen, kırsal alanlarda yaşayan kadınlar tarafından üretilmesinin sevincini yaşıyor. Çünkü tohum topları kadınlara gelir imkanı sağlıyor.    Ecording ağaçlandırma çalışmalarıyla fark yaratıyor Doğa ile uyumlu biçimde etkili ve inovatif değişimler yaratmayı, bu değişimleri kalıcı ve sürdürülebilir kılmayı hedefleyen ecording, iklim değişikliğiyle mücadelede en etkili yöntemlerden biri olan ağaçlandırma çalışmalarıyla fark yaratıyor. Geliştirdiği ecoDrone’lar ile ağaçlandırılması gereken ulaşılması zor alanlara, havadan tohum topu atışları gerçekleştiriyor. İklim krizi ile mücadeledeki sorumlulukları artan markalarla birlikte projeler geliştiriyor ve tohum topları ile doğada hayat potansiyeli yaratıyor. Böylece tüketici bir ürün satın aldığı zaman, aldığı ürünün üzerinde ecoDrone etiketini görüyor ve o ürün satışı için ecoDrone ile bir tohum topu atışı gerçekleştirildiğini anlayabiliyor.    Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s, 15 bin tohum topunu doğa ile buluşturacak ve böylece daha yeşil bir Türkiye gelecek nesillere miras bırakılacak.   Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Mahallenin Pizzacısı Domino’s, doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi.
 

Mahallenin Pizzacısı Domino’s, doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi. Nasıl mı? Kadın istihdamını destekleyen bu projede, el emeği tohum topları, ecording tarafından geliştirilen ecoDrone’larla ekim ayında toprakla bir araya gelecek. Marka, bir taraftan tohum toplarıyla Türkiye’nin yeşermesinin heyecanını yaşarken, diğer taraftan tohum üretiminin küresel iklim krizinden ekonomik ve sosyolojik açıdan doğrudan etkilenen, kırsal alanlarda yaşayan kadınlar tarafından üretilmesinin mutluluğunu yaşıyor.

 

 

Doğa dostu Domino’s, iklim değişikliğini ve gittikçe daha da hissedilen etkilerini durdurmak için küresel iklim krizine karşı, sürdürülebilir ve inovatif çevre teknolojileri geliştiren sosyal girişim ecording ile iş birliği yaptı. 

 

Domino’s doğaya duyduğu derin sevgiyi, 15 bin tohum topu atışı yapmak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde ecording ile iş birliği yaparak gösterdi. Nasıl mı? Kadın istihdamını destekleyen bu projede, el emeği tohum topları, ecording tarafından geliştirilen ecoDrone’larla ekim ayında toprağa atılacak.

 

1.2 trilyon ağaca ihtiyaç var

Dünyanın en büyük sorunlardan biri olan iklim değişikliğiyle mücadelede en etkili yöntemlerden biri de ağaçlandırma. Bu global problemi durdurabilmek için dünyanın 1.2 trilyon ağaca ihtiyacı var. Ancak geleneksel yöntemlerle ne yazık ki bu sayıya ulaşmak neredeyse imkansız, bu nedenle ecoDrone'larla ihtiyaç duyulan sayıya ulaşmak hedefleniyor. Ağaçlandırılması gereken ulaşılması zor alanlara, havadan tohum topu atışları gerçekleştiriliyor. Domino’s, tohum toplarını, insan elinin ulaşamadığı zor alanlardaki toprakla bir araya getirecek. 

 

Proje kadın istihdamını destekliyor

Marka, bir taraftan tohum toplarıyla Türkiye’nin yeşermesinin heyecanını yaşarken, diğer taraftan tohum üretiminin küresel iklim krizinden ekonomik ve sosyolojik açıdan doğrudan etkilenen, kırsal alanlarda yaşayan kadınlar tarafından üretilmesinin sevincini yaşıyor. Çünkü tohum topları kadınlara gelir imkanı sağlıyor. 

 

Ecording ağaçlandırma çalışmalarıyla fark yaratıyor

Doğa ile uyumlu biçimde etkili ve inovatif değişimler yaratmayı, bu değişimleri kalıcı ve sürdürülebilir kılmayı hedefleyen ecording, iklim değişikliğiyle mücadelede en etkili yöntemlerden biri olan ağaçlandırma çalışmalarıyla fark yaratıyor. Geliştirdiği ecoDrone’lar ile ağaçlandırılması gereken ulaşılması zor alanlara, havadan tohum topu atışları gerçekleştiriyor. İklim krizi ile mücadeledeki sorumlulukları artan markalarla birlikte projeler geliştiriyor ve tohum topları ile doğada hayat potansiyeli yaratıyor. Böylece tüketici bir ürün satın aldığı zaman, aldığı ürünün üzerinde ecoDrone etiketini görüyor ve o ürün satışı için ecoDrone ile bir tohum topu atışı gerçekleştirildiğini anlayabiliyor. 

 

Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s, 15 bin tohum topunu doğa ile buluşturacak ve böylece daha yeşil bir Türkiye gelecek nesillere miras bırakılacak.

 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER