© Sektorel 2021

CarrefourSA tekne marketi “Mavi”yle yaz sezonunu açtı

38 marinaya hizmet veren 25 mağazası ve 50 bin çeşit ürünle karadan ve denizden hizmet sağlayan CarrefourSA, drone teslimatlarıyla havadan da hizmet sunuyor. 

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA 60 ilde 1100 mağazası, bayileri dahil olmak üzere 15.000 kişiye ulaşan kadrosu ile müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden doğru fiyata ulaştırırken; tatil beldelerinde de CarrefourSA kalitesiyle kesintisiz alışveriş deneyimi sunuyor. 

CarrefourSA’nın denizdeki marketi “Mavi”, sezon boyunca sahil bölgelerinde yaşayanlar için hizmet vermeye başladı. Selimiye ve Göcek'teki koylara paketli yaş sebze- meyveden süt ve süt ürünlerine, kahvaltılıklardan kuru gıdaya, donmuş gıdalardan içeceklere, kişisel bakım ve hijyen ürünlerinden deniz- plaj ürünlerine kadar 2000 çeşit ürünü tekne tatili yapmayı tercih edenlere ulaştıran CarrefourSA, 38 marinaya hizmet sunan 25 mağazasında ise 50 bin çeşit ürünle müşterilerine hizmet veriyor. 

Doğa dostu teslimat hizmeti sunuyor

Marinalarda elektrikli araçlarla gerçekleştirdiği teslimatlarla, doğa dostu bir hizmet sunan CarrefourSA, haftanın 7 günü CarrefourSA Mavi teknesinden verilen siparişlerde drone ile teslimat hizmeti de sunuyor. Teslimatta kullanılacak olan drone’lar 15 kg taşıma kapasitesi ve 5 km mesafe menzili ile Selimiye ve Göcek’teki tüm koylara ürünleri hızlı bir şekilde ulaştırabiliyor. Organize perakende dünyasında denize açılan ilk markalardan biri olan CarrefourSAyaz sezonunda motoryat, gulet, charter, sailing gibi teknelerde tatilini geçirmek isteyen müşterilerine et, balık, sebze-meyve, temel ihtiyaç ürünlerinden plaj-deniz ürünleri gibi geniş bir yelpazede alışveriş imkanı sunuyor. Müşterilerine hem nakit hem de kartlı ödeme seçenekleri sunan CarrefourSA denizin ortasında da alışverişin doğrusunu deneyimleme imkânı sağlıyor. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER