© Sektorel 2021

Basketbol tutkunları Final Four heyecanını Tadım’la çıkaracak - BASIN BÜLTENİ

Türkiye’nin dünyaya açılan lider paketli kuruyemiş markası Tadım, 5 yıldır Resmi Sponsoru olduğu EuroLeague Final-Four’da (Dörtlü Final) geri sayım başladı. Bugüne kadar sağlıklı atıştırmalık keyfini hem sahalarda hem TV karşısında basketbolla bir araya getiren Tadım; Final Four’da birbirinden lezzetli alternatifleriyle maç izleme coşkusunu ikiye katlayacak.

Türkiye’nin dünyaya açılan lider paketli kuruyemiş markası Tadım, 5 yıldır Resmi Sponsoru olduğu  EuroLeague Final-Four’da (Dörtlü Final) geri sayım başladı.  Bugüne kadar sağlıklı atıştırmalık keyfini hem sahalarda hem TV karşısında basketbolla bir araya getiren Tadım; Final Four’da birbirinden lezzetli alternatifleriyle maç izleme coşkusunu ikiye katlayacak.

Global pazarlardaki iddialı yolculuğunda, Avrupa’nın en büyük basketbol organizasyonu olan EuroLeague’in Resmi Sponsoru olan Türkiye’nin lider paketli kuruyemiş markası Tadım, 2021 EuroLeague Final-Four (Dörtlü Final) heyecanına ortak olmaya hazırlanıyor. EuroLeague’de yoluna doludizgin devam eden takımları 2016’dan bu yana yalnız bırakmayan Tadım, Almanya’nın Köln kentinde, 28 – 30 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek. EuroLeague Final-Four’da tek Türk takımı olan Anadolu Efes’i ve basketbol tutkunlarını yalnız bırakmayacak. 

 

Kulüp bazında Avrupa’nın en büyük basketbol organizasyonu EuroLeague Final-Four’da 4’üncü kez mücadele verecek Anadolu Efes yarı finalde Rus ekibi CSKA Moskova ile karşı karşıya gelecek. Almanya’nın Köln şehrinde düzenlenecek Final Four'da lacivert-beyazlılar, CSKA Moskova ile yapacağı karşılaşma 28 Mayıs Cuma günü TSİ 19.00’da başlayacak. Yarı finalin bir diğer eşleşmesinde ise İspanyol ekibi FC Barcelona ile İtalya’dan AX Armani Exchange Milan 28 Mayıs Cuma günü TSİ 22.00'de finale çıkmak için mücadele edecek. Seyircisiz olarak düzenlenecek Final Four’a Tadım  

birbirinden lezzetli sağlıklı atıştırmalık alternatifleriyle maç izleme keyfine eşlik edecek.

 

Tadım, 4 farklı reklam filmiyle beğeni topladı 

Tadım’ın seslendirmesini basketbolun en önemli yorumcularından Murat Murathanoğlu’nun yaptığı Antep Fıstığı, Tuzlu Yer Fıstığı, Favori ve Festival reklam filmlerinde, kuruyemiş keyfi basketbol oynarken sahada alınan heyecan ile bir arada sunulmuştu. İzleyicilerden büyük beğeni toplayan 4 reklam filmi, hem basketbol hem de atıştırmalık tutkunlarından alkış toplamıştı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER