© Sektorel 2021

Alibaba.comun İlk “Verified Müşteri Etkinliği” Tempo BPO İş Birliği ile Raffles Otelde Gerçekleşti

Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firması olan Tempo BPO, 20 yılı aşkın tecrübesiyle KOBİ’lerin yanında olmaya devam ediyor. Ticaretin demokratikleştirilmesine katkı sağlayarak KOBİ’lerin global pazarlara açılmalarına destek olan Tempo BPO, bu konudaki çalışmalarını bünyesinde yer alan Dijital Dönüşüm Ofisi çatısı altında sürdürüyor. Tempo BPO 200’den fazla KOBİ’ye e-ihracat tabanlı danışmanlık hizmeti verirken, bu firmalara Alibaba.com hesap yönetimi de dahil olmak üzere birçok katma değerli hizmet sağlıyor.

 

“KOBİ’lerin yurt dışına açılmaları için gereken altyapıyı ve süreci hazırlıyoruz”

 

“Dijital Dönüşüm Ofisimiz aracılığıyla KOBİ’lere dijital dönüşüm desteği sunarken, onların yurt dışına açılması için gereken altyapıyı kaliteli bir şekilde hazırlıyor ve bu süreci hızlandırıyoruz” diyen Tempo BPO Dijital Dönüşüm Ofisi Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Burç Pekmezoğlu, sözlerine şöyle devam etti:

“2021’de e-ticaret devi Alibaba.com ile başlattığımız iş ortaklığı sayesinde Türkiye ihracatına katkı sağlamanın gururunu yaşıyoruz. KOBİ’lerin dünya pazarlarına entegre olmalarına yardımcı olarak birlikte büyüme stratejileri kurmak öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor. Amacımız bu iş birliklerini arttırarak daha fazla KOBİ’nin yurt dışı hedeflerini gerçekleştirmelerinde rol oynamak. Aynı zamanda, dijital dönüşüm alanında da dijital dünyaya entegre olmalarını sağlayacak doğru yazılım altyapılarını oluşturmalarında hızlı ve esnek bir yapı sunarak, yazılıma harcanarak çöpe atılan maliyetleri durdurmak.”

Tempo BPO hakkında:

2002 yılında İstanbul’da kurulan Tempo BPO, müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firmasıdır. Almanya’da da bir ofisi bulunan Tempo BPO, bünyesinde yer alan Müşteri Deneyim Merkezi, TechOps Center Teknoloji Operasyonları Merkezi ve Dijital Dönüşüm Ofisi ile üç ayrı servis kanalında hizmet verir. Müşteri Deneyim Merkezi’nde birden fazla dilde çoklu kanallarda müşteri hizmetleri, telesatış, chat gibi kanallarda son kullanıcı ve kurumlarla doğrudan iletişim kuran şirketlere müşteri iletişimi uzmanlarıyla destek olur. TechOps Center ile firmalara Birinci Seviye Teknik Destek hizmetleri, Yazılım Test Hizmetleri, Siber Güvenlik İzleme Hizmetleri gibi alanlarda 7x24 hizmetler sunar. Dijital Dönüşüm Ofisi’nde ise ticaretin demokratikleştirilmesine katkı sağlayarak KOBİ’lerin global pazarlara açılmalarına destek olacak altyapı ile süreç yönetimini yapmaktadır. CX Studio Müşteri Deneyim Danışmanlık Hizmetleri ile özellikle start-upların müşteri deneyim yolculuklarını tasarlamakta, geliştirmekte ve uygulamaktadır. Türkiye’nin hemen hemen her ilinde ve Almanya Dresden’de toplamda 3 bini aşkın çalışanı bulunan Tempo BPO’nun hedefi, yerel pazardaki gücü ile markaların mutlu müşteriler edinmesine elçilik etmek ve vermiş olduğu hizmetleri global pazarlara da sunarak Türkiye’nin Avrupa’nın hizmet merkezi haline gelmesine katkı sağlamaktır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER