© Sektorel 2021

Aksigorta’ya ‘Mükemmel Müşteri Deneyimi’ Ödülü

Yeni nesil sigortacılık anlayışıyla ürün ve hizmetlerini geliştirmeye devam eden Aksigorta, A.C.E Awards’ta ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti- Elementer Sigorta A Kategorisi’nde Diamond ödülün sahibi oldu.   Dijital dönüşümden aldığı güçle müşteri odaklı sigortacılık deneyimi sunan Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com’un 6’ncısını düzenlediği A.C.E Awards’ta ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti’ ödülüne layık görüldü. 48 farklı sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 91 markanın ödüllendirildiği A.C.E Awards’ta Aksigorta, ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti - Elementer Sigorta A Kategorisi’nde Diamond ödülün sahibi oldu. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Yeni nesil sigortacılık anlayışıyla ürün ve hizmetlerini geliştirmeye devam eden Aksigorta, A.C.E Awards’ta ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti- Elementer Sigorta A Kategorisi’nde Diamond ödülün sahibi oldu.

 

Dijital dönüşümden aldığı güçle müşteri odaklı sigortacılık deneyimi sunan Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com’un 6’ncısını düzenlediği A.C.E Awards’ta ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti’ ödülüne layık görüldü.

48 farklı sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 91 markanın ödüllendirildiği A.C.E Awards’ta Aksigorta, ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti - Elementer Sigorta A Kategorisi’nde Diamond ödülün sahibi oldu.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER