© Sektorel 2021

21. Yüzyılda İnsan Olmayı Odağına Alan Brand Week İstanbul 2021 İçin Geri Sayım Başladı!

Brand Week Istanbul, dünyanın yaratıcı liderlerini, etkili iletişimcilerini, ilham verici projelere imza atan tasarımcıları ve yöneticileri, bu yıl 8-12 Kasım tarihleri arasında hibrit düzenlenecek etkinlerde bir araya getiriyor. Kalıplaşmış alışkanlıkların yakın zamanda altüst olmasıyla yeniden belirlenen “insan olmayı” keşfe çıkan Brand Week Istanbul, “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla çağın yeni paradigmalarını mercek altına alıyor. EMEA bölgesinin en büyük iş ve yaratıcılık festivali olan Brand Week Istanbul, şehrin farklı noktalarında izleyicisiyle buluşuyor. 8 Kasım’da konuşmacılara özel düzenlenecek resepsiyonun ardından Brand Week Istanbul 9 Kasım’da, Müze Gazhane’de herkese açık olacak atölyeler, sergiler, söyleşiler, imza günleriyle başlayacak. Müze Gazhane’de, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun açılış konuşmasının ardından Harun Tekin ve Koray Candemir, Şakalı Akustik ile sahnede olacak. 10-11-12 Kasım tarihlerindeyseZorlu PSM’de gerçekleşecek oturumlar, paneller, seminerler, marka lansmanları, ödül törenleri ve yarışmalarla yılın en ilham verici haftası devam edecek.   Bu yıl “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla insanı ele alacak olan etkinlikte, orta sınıfların gerilemesinden Türkiye gündemine, cinsiyet eşitsizliğinden toplum sağlığı ve değerler krizine kadar yaratıcı endüstrilerin, iletişim dünyasının ve teknolojiye öncülük edenlerin odağındaki meseleler ele alınacak. Yazar ve müzisyen Zülfü Livaneli, sanatçı Refik Anadol, komedyen Cem Yılmaz, belgesel yapımcısı Coşkun Aral, Wikipedia'nın kurucu ortağı Jimmy Wales, yazar Ece Temelkuran, oyuncu Engin Akyürek, yazar André Aciman, oyuncu Tuba Ünsal, filozof Prof. Renata Salecl, müzisyen Haluk Levent, analist Brian Solis, fütürist Bernard Marr, MANGA müzik grubu, oyuncu Belçim Bilgin bu seneki konuşmacılardan sadece bazıları...   ATÖLYELER, SEMİNERLER, KONSERLER VAKA ANALİZLERİ, STRATEJİLER… VE ÇOK DAHA FAZLASI… Brand Week Istanbul izleyicilerini dolu ve yoğun bir program bekliyor. 9 Kasım’da Müze Gazhane’de, Prof. Renata Salecl’in söyleşisi ve imza günü, Dilara Koçak’ın İklim Pozitif Mutfak Atölyesi ve Yekta Kopan’ın söyleşisi ve imza gününden sonra, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu “İnsan Odaklı İstanbul” isimli açılış konuşması için İstanbullulara seslenecek. Hemen ardından Harun Tekin ve Koray Candemir, şarkılarıyla Müze Gazhane’de olacak. 10-11-12 Kasım’da hem Zorlu PSM’de sahneden hem de online yayınlanacak içerikler Inspiration Hall, Brands&Trends ve World Stage‘den oluşan toplam 3 farklı salonda Brand Week Istanbul izleyicisiyle buluşacak. Pazarlama iletişiminin ve yaratıcı dünyanın etkili çalışmalarını ödüllendiren, reklam ve pazarlama sektörünün kalbinin attığı Felis Ödül Töreni ise 11-12 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek. Felis’ten hemen sonra DJ performansları ve MANGA konseri yer alacak. “Güncel insanı” yorumlayacak olan sanatçılar, aktivistler, bilim insanları, fütüristler, teknolojiye yön verenler ve iş dünyasında fark yaratanlar Inspiration salonunda; derinlikli analizleri, yeni iş modellerini ve sektör özelinde güncel öğretileri inceleyecek iş dünyasının ve akademinin uzman isimleri Brand&Trends’te; globale yön veren ve uluslararası bir katılımcı kitlesini hedefleyen tüm başlıklar ise World Stage’te yer alacak.   İLETİŞİMİN YENİ PARADİGMASI, HİKÂYE ANLATICILIĞINDA YENİ MODELLER Starlight Runner CEO’su Jeff Gomez mecralar arası hikâye anlatıcılığı için geliştirdiği “Kolektif Seyahat” isimli metodunu, Beyaz Saray’ın ilk video günlüğünü tutan, iletişimci ve film yapımcısı Arun Chaudhary, görsel anlatının detaylarını ve popülist mesajların anatomisini,  Fütürist Bernard Marr, “İş Dünyasınının Geleceğini Şekillendiren Trendler” isimli konuşmasıyla yarının iş yapış modellerini, “Birey, Kitleye Karşı” isimli konuşmasıyla iletişim dünyasının önde gelen ismi Levent Erden yarın iletişimcileri nelerin beklediğini, The Office of Future Interactions’ın kurucusu Matt Wade, kanıta dayalı ve veri odaklı bir bakış açısıyla organizasyonların belirsiz geleceğe karşı nasıl bir strateji üretebileceğini, Wavemaker Global İçerik Lideri Adam Puchalsky ise marka iletişiminde yer alan içeriklerde etki ve samimiyet arasındaki ilişkiyi ele alacak.   BİREYİN KİMLİK ARAYIŞI, PERAKENDENİN GELECEĞİ VE SOSYAL MEDYA  Toplumsal Etki Araştırmaları Merkezi Kurucu Ortağı Mehmet Ali Çalışkan ve Deeper, Kurucusu İhsan Özçıtak, bireyin ne zaman tüketici, ne zaman seçmen ve ne zaman yurttaş olduğuna dair soruları araştırma sonuçlarıyla birlikte ele alırken,  Siyaset bilimci Soli Özel ve Özyeğin Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölüm Başkanı Prof. Dr. Evren Balta 21. yüzyılda Türkiyeli olmayı tartışacak.  Teknoloji yazarı Serdal Kuzuloğlu’nun yöneteceği oturumda markaların geleceğinde perakendenin kapladığı yere dair içgörüler paylaşılırken, influencer’lar Mert Vidinli, Bengi Kurtcebe, Pelin Kaya, Sezgin Yılmaz sosyal medya dünyasındaki serüvenlerini izleyiciyle paylaşacak. YAPAY ZEKÂ YARATICILIĞI, BLOCKCHAIN VE SANAT, ŞEFFAF SİBER DÜNYA Blockchain teknolojisi ve yapay zekânın maruz kaldığı yasal zorlukları ve taşıdığı fırsatları odağına alan “Kurgusal Evrenin Sahibi Kim?” isimli konuşmasıyla blockchain ve güven ağları araştırmacısı Primavera De Filippi, Yapay zekânın iyiye ve doğru kullanımına ve gelecekteki uygulamalarına dair görüşlerini anlatacağı “Herkes Bir Gün Siborg Olacak ve Bundan Zevk Alacak” isimli konuşmasıyla algısal mühendislik alanının genç temsilcilerinden Prof. Misha Sra, Dijital kimliğe ait her türlü verinin ne amaçla, kimin elinde tutulduğuna eleştirel bir bakış açısıylayaklaşırken geçmişle kurduğu paralellikleri detaylandıracağı “Geleceğin Tarihleri” isimli konuşmasıyla avukat ve yazar Lizzie O’Shea, bu sene Brand Week Istanbul izleyicisiyle buluşacak diğer konuşmacılardan. Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

Brand Week Istanbul, dünyanın yaratıcı liderlerini, etkili iletişimcilerini, ilham verici projelere imza atan tasarımcıları ve yöneticileri, bu yıl 8-12 Kasım tarihleri arasında hibrit düzenlenecek etkinlerde bir araya getiriyor. Kalıplaşmış alışkanlıkların yakın zamanda altüst olmasıyla yeniden belirlenen “insan olmayı” keşfe çıkan Brand Week Istanbul, “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla çağın yeni paradigmalarını mercek altına alıyor.

EMEA bölgesinin en büyük iş ve yaratıcılık festivali olan Brand Week Istanbul, şehrin farklı noktalarında izleyicisiyle buluşuyor. 8 Kasım’da konuşmacılara özel düzenlenecek resepsiyonun ardından Brand Week Istanbul 9 Kasım’da, Müze Gazhane’de herkese açık olacak atölyeler, sergiler, söyleşiler, imza günleriyle başlayacak. Müze Gazhane’de, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun açılış konuşmasının ardından Harun Tekin ve Koray Candemir, Şakalı Akustik ile sahnede olacak. 10-11-12 Kasım tarihlerindeyseZorlu PSM’de gerçekleşecek oturumlar, paneller, seminerler, marka lansmanları, ödül törenleri ve yarışmalarla yılın en ilham verici haftası devam edecek.

 

Bu yıl “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla insanı ele alacak olan etkinlikte, orta sınıfların gerilemesinden Türkiye gündemine, cinsiyet eşitsizliğinden toplum sağlığı ve değerler krizine kadar yaratıcı endüstrilerin, iletişim dünyasının ve teknolojiye öncülük edenlerin odağındaki meseleler ele alınacak. Yazar ve müzisyen Zülfü Livaneli, sanatçı Refik Anadol, komedyen Cem Yılmaz, belgesel yapımcısı Coşkun Aral, Wikipedia'nın kurucu ortağı Jimmy Wales, yazar Ece Temelkuran, oyuncu Engin Akyürek, yazar André Aciman, oyuncu Tuba Ünsal, filozof Prof. Renata Salecl, müzisyen Haluk Levent, analist Brian Solis, fütürist Bernard MarrMANGA müzik grubu, oyuncu Belçim Bilgin bu seneki konuşmacılardan sadece bazıları...

 

ATÖLYELER, SEMİNERLER, KONSERLER VAKA ANALİZLERİ, STRATEJİLER… VE ÇOK DAHA FAZLASI…

Brand Week Istanbul izleyicilerini dolu ve yoğun bir program bekliyor. 9 Kasım’da Müze Gazhane’de, Prof. Renata Salecl’in söyleşisi ve imza günü, Dilara Koçak’ın İklim Pozitif Mutfak Atölyesi ve Yekta Kopan’ın söyleşisi ve imza gününden sonra, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu “İnsan Odaklı İstanbul” isimli açılış konuşması için İstanbullulara seslenecek. Hemen ardından Harun Tekin ve Koray Candemir, şarkılarıyla Müze Gazhane’de olacak.

10-11-12 Kasım’da hem Zorlu PSM’de sahneden hem de online yayınlanacak içerikler Inspiration HallBrands&Trends ve World Stage‘den oluşan toplam 3 farklı salonda Brand Week Istanbul izleyicisiyle buluşacak. Pazarlama iletişiminin ve yaratıcı dünyanın etkili çalışmalarını ödüllendiren, reklam ve pazarlama sektörünün kalbinin attığı Felis Ödül Töreni ise 11-12 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek. Felis’ten hemen sonra DJ performansları ve MANGA konseri yer alacak.

“Güncel insanı” yorumlayacak olan sanatçılar, aktivistler, bilim insanları, fütüristler, teknolojiye yön verenler ve iş dünyasında fark yaratanlar Inspiration salonunda; derinlikli analizleri, yeni iş modellerini ve sektör özelinde güncel öğretileri inceleyecek iş dünyasının ve akademinin uzman isimleri Brand&Trends’te; globale yön veren ve uluslararası bir katılımcı kitlesini hedefleyen tüm başlıklar ise World Stage’te yer alacak.

 

İLETİŞİMİN YENİ PARADİGMASI, HİKÂYE ANLATICILIĞINDA YENİ MODELLER

Starlight Runner CEO’su Jeff Gomez mecralar arası hikâye anlatıcılığı için geliştirdiği “Kolektif Seyahat” isimli metodunu,

Beyaz Saray’ın ilk video günlüğünü tutan, iletişimci ve film yapımcısı Arun Chaudhary, görsel anlatının detaylarını ve popülist mesajların anatomisini, 

Fütürist Bernard Marr, “İş Dünyasınının Geleceğini Şekillendiren Trendler” isimli konuşmasıyla yarının iş yapış modellerini,

“Birey, Kitleye Karşı” isimli konuşmasıyla iletişim dünyasının önde gelen ismi Levent Erden yarın iletişimcileri nelerin beklediğini,

The Office of Future Interactions’ın kurucusu Matt Wade, kanıta dayalı ve veri odaklı bir bakış açısıyla organizasyonların belirsiz geleceğe karşı nasıl bir strateji üretebileceğini,

Wavemaker Global İçerik Lideri Adam Puchalsky ise marka iletişiminde yer alan içeriklerde etki ve samimiyet arasındaki ilişkiyi ele alacak.

 

BİREYİN KİMLİK ARAYIŞI, PERAKENDENİN GELECEĞİ VE SOSYAL MEDYA 

Toplumsal Etki Araştırmaları Merkezi Kurucu Ortağı Mehmet Ali Çalışkan ve Deeper, Kurucusu İhsan Özçıtak, bireyin ne zaman tüketici, ne zaman seçmen ve ne zaman yurttaş olduğuna dair soruları araştırma sonuçlarıyla birlikte ele alırken, 

Siyaset bilimci Soli Özel ve Özyeğin Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölüm Başkanı Prof. Dr. Evren Balta 21. yüzyılda Türkiyeli olmayı tartışacak. 

Teknoloji yazarı Serdal Kuzuloğlu’nun yöneteceği oturumda markaların geleceğinde perakendenin kapladığı yere dair içgörüler paylaşılırken, influencer’lar Mert VidinliBengi KurtcebePelin KayaSezgin Yılmaz sosyal medya dünyasındaki serüvenlerini izleyiciyle paylaşacak.

YAPAY ZEKÂ YARATICILIĞI, BLOCKCHAIN VE SANAT, ŞEFFAF SİBER DÜNYA

Blockchain teknolojisi ve yapay zekânın maruz kaldığı yasal zorlukları ve taşıdığı fırsatları odağına alan “Kurgusal Evrenin Sahibi Kim?” isimli konuşmasıyla blockchain ve güven ağları araştırmacısı Primavera De Filippi,

Yapay zekânın iyiye ve doğru kullanımına ve gelecekteki uygulamalarına dair görüşlerini anlatacağı “Herkes Bir Gün Siborg Olacak ve Bundan Zevk Alacak” isimli konuşmasıyla algısal mühendislik alanının genç temsilcilerinden Prof. Misha Sra,

Dijital kimliğe ait her türlü verinin ne amaçla, kimin elinde tutulduğuna eleştirel bir bakış açısıylayaklaşırken geçmişle kurduğu paralellikleri detaylandıracağı “Geleceğin Tarihleri” isimli konuşmasıyla avukat ve yazar Lizzie O’Shea, bu sene Brand Week Istanbul izleyicisiyle buluşacak diğer konuşmacılardan.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER