© Sektorel 2021

2022’de Şirketinizi Linkedin’de Parlatın: Linkedin için Güncel Kontrol Listesi

İş dünyasının etkin iletişim mecrası olarak öne çıkan LinkedIn üzerinde bugün, 55 milyondan fazla şirket yer alıyor. Bu şirket sayfaları ile her ay 1 milyardan fazla etkileşim gerçekleşiyor. B2B iletişim stratejisine sahip şirket çalışanlarının yüzde 96’sı son 12 ayda içeriklerini yayınlamak için LinkedIn’i tercih ettiklerini söylüyor. Fortune 500’de yer alan şirketlerin ise yüzde 97’si LinkedIn’i aktif kullanıyor. Sizin şirketiniz LinkedIn’de nasıl görünüyor? Sayfanızı yeni yıla nasıl hazırlayacaksınız? İşte güncel 2022 kontrol listesi..

 

 

İş dünyasının etkin iletişim mecrası olarak öne çıkan LinkedIn üzerinde bugün, 55 milyondan fazla şirket yer alıyor. Rakiplerin gerisinde kalmamak için de hangi ölçekte olursa olsun şirketlerin LinkedIn’deki varlığı büyük önem taşıyor. LinkedIn’in sunduğu detaylı rakip analizleri ile LinkedIn pazarındaki konum ve rakipler, somut verilerle ele alınabiliyor. Bu çıktılar, şirketlerin dijitaldaki varlığını güçlendirecek ipuçlarını da sunuyor. “İş adayları için de LinkedIn şirket sayfaları büyük bir öneme sahip. Çünkü adaylar, çalışmayı düşündükleri şirketler hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak istiyorlar. İş adayları için en etkili ve hızlı yollardan biri ise LinkedIn şirket sayfaları. Şirketlere düşen görev ise kendilerini iyi konumlandırmak” diyen eğitmen ve dijital iletişim profesyoneli Gamze Nurluoğlu, iş dünyası için her geçen gün etkileşimi artan LinkedIn hakkında 2022 yılına özel güncel kontrol listesini paylaştı.

 

Linkedin Şirket Sayfanızı 2022 için Hazırlayın

Facebook, Instagram, Google, YouTube ve daha niceleri gibi LinkedIn de sayfalarının kendi yönlendirdiği şekilde optimize edilmesini ve etkili kullanılmasını istiyor. Şirket sayfası sahipleri ve yöneticiler için Gamze Nurluoğlu’nun hazırladığı 2022 yılı kontrol listesi ise şöyle:

 

Şirket Sayfası Opitimizasyon Adımları

Şirket Sayfası Strateji Adımları

 

 

 

Gamze Nurluoğlu Hakkında;

Çalıştığı kurumlar ile dijital iletişim alanında küresel ve yerel birçok markaya hizmet veren Gamze Nurluoğlu, aynı isimli şirketi ile sağlık, gıda, teknoloji, hizmet ve turizm olmak üzere birçok sektörde hizmet veren kurum, kuruluş ve kişilere danışmanlık yapmaktadır.

 

Gamze Nurluoğlu, dijital platformların algoritmaları hakkında sahip olduğu uzmanlığı ile kişiler ve kurumlar için dijital mecraların etkili ve doğru kullanımı için danışmanlık ve eğitim veren bir şirkettir.

 

Gamze Nurluoğlu bugün 250’den fazla danışanına, marka konumlandırma, strateji, dijital kanal yönetimi, içerik geliştirme ve dijital proje geliştirme alanlarında hizmet sunmaktadır. 


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER