© Sektorel 2021

2022 Yılında Paketli Et Tüketimi Artacak!

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de değişen yaşam koşulları nedeniyle yeme içme alışkanlıkları da farklılık göstermeye başladı. Hem restoran lezzetlerini evlere taşıma hem de premium, kaliteli ve bağışıklığı güçlendiren ürünleri tüketme eğilimi yükselişe geçti. Bu nedenle tüm bu taleplere hitap eden paketlenmiş porsiyonlu et tüketiminin artacağını söyleyen Bonfilet COO’su Kemal Bozkuş, farklı ve kapsamlı bir deneyim sunan ürünlerin tüketici gözünde önemli bir yere sahip olduğuna dikkat çekti.

 

Değişen tüketici yeme içme talepleri ve alışkanlıklarıyla birlikte yeni bir dönem başlıyor. Pandemiyle birlikte sosyal hayat kısıtlandı ve tüketiciler artık yemeklerini daha çok evde yeseler dahi kaliteli, sağlıklı ve kendilerini daha iyi hissettirecek restoran lezzetini yakaladıkları deneyimlere yönelmeyi tercih ediyor. Evde yemek pişirme oranının hızla artış göstermesiyle gıda sektöründeki talepler değişiyor ve farklı keşifler daha fazla benimseniyor. Tüketicinin alışkın olduğu tatların yaratıcı ve yenilikçi bir şekilde sunulmasının önem kazandığını söyleyen paketli kırmızı et sektörünün öncü markası Bonfilet’in COO’su Kemal Bozkuş, özellikle çeşitli ve pratik çözümler sunan porsiyonlu paketli kırmızı et ürünlerinin önümüzdeki dönemlerde oldukça revaçta olacağını belirtiyor.

 

Tüketiciler Farklı Bir Deneyim Arıyor

 

Pandemi döneminde değişen alışkanlıklarla birlikte evde yemek yapma eğilimi büyük bir ivme kazandı. Restorandaki lezzetleri evlere taşımak isteyenler artık klasikleşen tatlar yerine alternatif tatlara yöneliyor. Tüketiciler artık yemeklerini evde yese bile daha iyi tatlar ve farklı konseptler deneyerek yemek yeme süreçlerini kaliteli bir hale getirmek istiyor. Porsiyonlu olarak paketlenen kırmızı et ürünleri ise pratik ve hızlı bir çözüm sunarak yeni tatlar keşfedilmesini kolaylaştırıyor. Paketlenmiş porsiyonlu et ürünlerinin tüm bu tüketici beklentilerini karşıladığını söyleyen Kemal Bozkuş, evlerde farklı bir deneyim yaşatmanın tüketici motivasyonunu etkilediğine ve bu nedenle porsiyonlu kırmızı et tüketiminin giderek artacağına işaret ediyor.

 

Tüketiciler Artık Daha Bilinçli Hareket Ediyor!

 

Sağlıklı ve bağışıklık sistemini güçlendiren ürünler tüketicilerin tercihlerinde öncelikli bir hale geliyor. Sağlığa katkı sağlayan gıdaların önem kazanmaya başlamasıyla ürünlerin vitamin ve mineraller ile güçlendirilen versiyonları daha fazla ilgi çekiyor. Kırmız et kategorilerinde ise yağı azaltılmış ve tuzsuz gibi sağlıklı yaşama yönelik etiketlerin öne çıktığını aktaran Bozkuş; B12, demir, çinko ve protein açısından oldukça zengin olanet ürünlerinin bu dönemde tüketicilerin ilgisinin odağında olacağını belirtiyor. Ayrıca restoranların aksine paketli ve porsiyonlu ürünler sayesinde yiyeceklerin besin değerlerini kolaylıkla öğrenebilen tüketiciler, ürünün içeriği hakkında bilgi sahibi olduğundan dolayı tercihlerini bu yönde yapıyor.


Kaynak: (BHA) - Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER