Çeyiz AVM Dörtyol’da Atağa Geçti « Sektörel Aylık Ekonomi Dergisi

Çeyiz AVM Dörtyol’da Atağa Geçti

13 Haziran 2018 128 views 0

İskenderun’da geniş alanda müşteriye sunduğu mobilya ürün çeşitliliği konseptini taşıdığı Dörtyol’da Mobilya Alışveriş Merkezi kültürünü benimseten Çeyiz AVM, her geçen gün müşterilerine yenilikleriyle ihtiyaçları karşılamaya çalışıyor.

 

Üç yılı İskenderun’da geçiren Çeyiz AVM, Dörtyol’da dördüncü yılını geride bırakmaya hazırlandığı şu günlerde yeni hedeflerle yollarına devam ettiklerini ifade eden Genel Müdür Halit Şahin “Dörtyol, beklentilerimizi çok kısa bir sürede yerine getirdi. Gelişmeye ve yeniliklere açık olan Dörtyol halkı, bizi yanıltmadı. Kârdan önce müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğumuz için sadece Dörtyol halkı değil, komşu Erzin ve Osmaniye halkı da ilgi ve alakalarını gösterdi. Bu ilgi, bizleri hizmet anlamında kamçıladı. Bu hırs maddi kazancın çok ötesinde hizmet anlamında gerçekleşti. Bu ilgi, yeniden yapılanma gereksinimini ortaya çıkardı” dedi.

 

Çeyiz AVM Genel Müdürü Halit Şahin, şu anda bölgenin en büyük AVM’sine sahip olduklarını dile getirerek şöyle konuştu: “Her ne kadar ticari bir firma olsak da insanların ihtiyaçlarını uygun fiyatla gidermek bize mutluluk veriyor. Ürün çeşidimizin yanı sıra satış sonrasındaki servis hizmetimiz bölge insanını memnun etti. Bizler satışı yapmaktan çok, satış sonrasındaki hizmeti önemsiyoruz. Amacımız, insanımızın aldığı üründen memnun kalmasıdır. Bu mutluluğu yakaladığımıza inanıyorum. AVM’mizde bir evin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak ürün gamına sahibiz. Yani bünyemize beyaz eşya, zücaciye, mobilya, bahçe ve büro mobilyaları, giyim, elektrikli ev aletleri, halı, ev tekstil, plastik masa-sandalye grupları, çocuk oyuncakları gibi çeşitlerimiz bulunmaktadır.”

 

KRİZE RAĞMEN İSTİKRAR SÜRÜYOR

Ekonomik krize rağmen firma olarak yakaladıkları istikrar ve müşteri memnuniyetinden dolayı çok fazla etkilenmediklerini söyleyebileceklerini belirten Genel Müdür Halit Şahin, “Müşteri memnuniyeti ve güven tartışmasız ilk koşulumuzdur. Bu koşulu yerine getirdiğimiz için yaşanan ekonomik krizden pek fazla etkilenmedik diyebiliriz. Son bir yılda, geçen yıllarda olduğu gibi yakaladığımız istikrarın üzerine her geçen gün bir şeyler koyan çizgimizle bugünlere geldik. Marka bilinirliliğimiz arttı. Bu süre içerisinde bizim için en önemli iki etken olan güven ve istikrarı yakaladık. Tek hedefimiz bu iki önemli unsuru sürdürmektir” şeklinde konuştu.

BENZER KONULAR
YORUM YAZ